Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przygasanie swiateł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • przygasanie swiateł

    Co byście wlali do nówki 1.8 TSI? Po dotarciu chciałbym wlać coś porządnego, ale mętlik można dostać od opinii Wiadomo, że normy VW musi spełniać do gwarancji (wymiana co 10 tys km).

    Obecnie jeżdżę na Liqui Moly 10w60 (S4 2.7T), silnik o wiele lepiej chodzi w porównaniu do takiego Castrola Edge'a (i oleju prawie nie bierze), niemniej takie olej w ogóle nie wchodzi w grę. Nie wiem, czy Liqui Moly ma coś godnego polecenia z normą VW?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Diesel, diesel uber alle!

  • #2
    przygasanie swiateł

    witam,

    co może być przyczyną? gdzy krece kierownica w lewo i prawo na wolnych obrotach, przygasaja mi światła. przy wyższych predkościach obrotowych tez ale w mniejszym stopniu.

    ten typ tak ma czy mam się o co martwić?

    pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Jak dla mnie to regulator napięcia
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz


      • #4
        chimek11, może tak jak to ma miejsce w Fabii odpowiedzialny za to jest czujnik skrętu kół. Do obejrzenia: Będzie pan zadowolony, sezon 1, odcinek 8 - program online, Oglądaj na Player.pl
        SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
        ​​​
        Grzegorz

        Moja Ambitna Czarnula

        Komentarz


        • #5
          to trzeba bedzie się o to upomnieć na przeglądzie u dilera skody.

          wydaje mi sie że czasami wspomaganie na postoju dzialana pół gwizdka. a czasami normalnie bez oporów

          Komentarz


          • #6
            patrząc na pompę wspomagania >>klik<< jest ono elektrohydrauliczne - jak w Fabii.
            to co opisujesz, może wskazywać na kończący się czujnik - trzeba by go wyjąć i zobaczyć czy płyn z przekładni go nie zalewa, czy przekładnia w środku jest sucha, czy wody (np. z drogi po deszczu) nie bierze.
            czujnik jest po prostu wkręcony w przekładnię kierowniczą.
            no i zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników blaszkowych - może wyglądać na cały a być pęknięty.
            jak masz możliwość - podłącz kompa na bloki mierzone pompy wspomagania i sprawdź jak czujnik reaguje na kręcenie kierownicą - oczywiście na załączonym silniku.
            OII sprzedana


            Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X